středa 18. července 2012

Sorry for the inconvenience, we are trying to change the world.!

Prvně bych vám moc chtěla poděkovat za přibývajicí followery a za moc milé komentáře :))
Už tak 2 týdny tu smolím článek pořád ho přepisuji a čekám na fotky a zas přepisuji tak snad tenhle konečně vyjde hah.
Co je nového ? Před koncem školního roku jsme měli menší rozlučku před prázdninami a no bylo to supr. Naše klasika picniky ha ha :D. Pak jsem odjela do Řecka kde to bylo přesně tak supr jak by být mělo ( jo a tyky důvod nepřispívání > trošku výmluvička). Poslední dny vůbec netrávím doma. Co nejdřív vypadnu z domu a vracím se až za tmy > nevadí mi to, ale všeho moc je až příliš. Tak to prokládám dny, které trávím celé v posteli sledováním South Parku a podobně :D.  Za nějakou dobu odjíždím do Itálie tak snad mezi tím budu hodně přispívat a snad taky bude o čem.Taky docela přemýšlím že se vykašlu na svou vysněnou školu a půjdu na normální gympl. Jo a mám blonďatý proužek ve vlasech (Kanna dělala :D). A taky si asi koupím skate vždycky jsem ho chtěla a teď si to možná splním.
Pár fotek z Řecka, z venku s Lenčou a i mini new in :)) Chtěla jsem víc outfit fotek, ale Lenča není schopna mi je poslat (nevadí no).
Časem možná přidám rozlučku a  odpoledne s Terkou :)
Omlouvám se za kvalitu (foťák je rozbitý)


Gumička na culík, drdol s mašličkou, nové trička, další DIY šortky, nové tričko (můžete vidět na fotkách), historicky 1. ELLE, kde je na obálce muž <3, make up (proti akné a dalším), odličovací ubrousky (Douglas) 



















Minda a Tygr ha ha :DD
Sárča

13 komentářů:

  1. fotky moře jsou úžasný!! tak jsem byla v řecku)
    chci fotku s tvým pramínkem vlasů!:D)

    OdpovědětVymazat
  2. ty se máš, taky bych chtěla do řecka.
    já poletím na sicílii, ale až v srpnu.

    jo, taky chci fotku s tvým blond pramínkem.

    a máš skvělý neonový sandálky! :x :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ty fotky jsou krásné, musela ses mít nádherně.:) Tu mašli jsem také zkoušela, ale zezadu prostě vypadala divně.:/ Jinak - jaká je tvá vysněná škola? Já jsem na gymplu a nemůžu si stěžovat. :)

    OdpovědětVymazat
  4. taky mám nové elle!
    a máš super sandálky :)

    OdpovědětVymazat
  5. díky)
    taky už jsem si koupila elle!:D jakej máš lak?:DD
    ps: nesnáším tu hudbu, když se do domu vkrádá zloděj, mám z toho vždycky hrůzu :DD

    OdpovědětVymazat
  6. praminek jsem nikde nevidela oO
    mozna si kup radsi long, tvuj tata to urcite zvladne a muzem spolupracovat:P
    heeej uz me stvete, nikde postiky se mnou!!

    OdpovědětVymazat
  7. ty máš pramínky :O (neviděla jsem )
    hrozně se mi líbí ta třetí fotka ty vlasy ti takhle sluší bez té ofinky!!
    (chci s tebou fotku)!! .))

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky, rozkošné kočky, ty bych mazlila asi tři hodiny. Skvělé boty a elle s beckhamem, to je událost! :) Miluju to vydání. :) Zlato, follow you, přijď mrknout i ke mě, snad se ti tam bude něco líbit. http://elizabethlore.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. paradni sandaly :)


    xxx
    www.cristeene.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. hezké fotky
    zůčastni se mé sheinside giveaway na:http://dreamworld-e.blogspot.cz/2012/08/sheinside-giveaway.html

    OdpovědětVymazat