neděle 17. června 2012

Když se směju nemám oči

Chodící kousek hovna  > definice toho jak se cítím poslední dobou.
Jsou tu dny a chvíle kdy je všechno tak free a já jsem moc šťastná, ale taky tu jsou ty dny a chvíle kdy je mi strašně. Můžete se mě zeptat kdy bych byla šťastná a co bych třeba chtěla dělat, ale odpověď není nemůžu říct ani to blbý "nic", protože ani to nechci dělat. Ty chvíle jsou hrozně zvláštní tak prázdný a plný zároveň. Nevím jestli to se mnou jde z kopce nebo do kopce.Nevím co to má být za podělaný stavy, ale snad to přežiju.
Většinu tohohle týdne jsem prospala nebo dělala něco nevhodného. Všechny mí prachy jsou do cigár a chlastu fakt super a to si toho chci tolik koupit už mám i takovej imaginární wishlist (vlastně už je i na papíře, ale to výjde na stejno)
Výlet byl na sračku, ale každej má na to evidentně jinej názor.
V pátek jsme si s Kančou* udělaly "picnik" u ní na terásce bylo to fajn. Miluju takovýhle dny a možná proto jsem všechny předtím strávila podobně.
Dočetla jsem knížku. Udělala pár blbostí a spoustu dalšího však to znáte.
Zase píšu po nocích a pak to přepisuju , před spaním dostávám podivný záchvaty kreativity a potom spím ve škole nebo po ní. :/.
Konečně mám nějaký fotky a článek, kterej se snad dá číst (please).
Tak týden už jen chodím bez nějakých cílů a plánů což je pro mě dost nezvyklí, ale říkám si co příjde tak příjde a snad to bude ready. Nestresuju.

*Kanča = Kanna = Anička = <3



Ha ha ha kanno :DD





piknik o sušenkách a tic tacu :DD

tady se kanna líbí sama sobě :D

9 komentářů:

  1. hrozne ti to slusi))
    a piknicek,supeer))

    OdpovědětVymazat
  2. Ty fotky jsou super! Sluší ti to. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Sluší ti to, máš krásný úsměv. :))

    OdpovědětVymazat
  4. saritooo druha fotka je nejlepsi ses telatko :DDD* super oblecko a tak)
    ps: doufam, ze se uvidime driv nez na radove (klidne i s kancou), uz te postradam

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkují :))
      Přidávej na blog hovne !
      Tak určitě :DD

      Vymazat
  5. mas moc bozi vlasy! :)) vas piknik vypada kůl, slusí ti to! ;)

    OdpovědětVymazat