čtvrtek 7. června 2012

Die Person

Terezko,
chtěla jsi abych o tobě napsala článek tak tady je:
Ano nadchnu se pro každou pitomost a přijde mi to jako jedna z věcí co mě dělá šťastnou i ve chvíle, kdy se zdá že není proč se radovat.
Ano sere mě že vždycky zapomenu udělat nějaký fotky a proto tu žádný nemám! Shit. > tímhle jsme se chtěla omluvit. A slibuji že se pokusím o nápravu.
Hned jak se najde trochu času jdu nakupovat! Už prostě musím. Doufám že nejsem jediná co vždy začne cítit ten nutkavej pocit jít a utratit všechno co má :DD."Potřebuju" toho moc.

KONEC 1.ČÁSTI.

Bojím se ho :D né vážně. Nechápu jak někdo může být tak hrozně milej a super a pak tak strašně zlej a protivnej (trochu mi připomíná sebe achjo). I need help again ! Co jsou lepší vlastnosti ?? Osoba:
A) milá, hodná, roztomilá, hravá a tak trochu dětinská
B) vážná, rozumná, impulzivní, pěkná a tak trochu hodně měnící se z hodné na zlou a na opak
C) naprosto spontální, veselá, hodná, chytrá a tak trochu nedůvěřivá čímž myslím nevěrná
????????????????????(né nikdy ti neřeknu proč se na to ptám Ter a ani nikomu jinému)

Naše školička je jedna velká falešná sračka jupíí !! Mějte se rádi, jezte hodně pizzy, dívejte se na filmy o kvantové fyzice, mějte divný pocity, líbejte se, nepřemýšlejte a dělejte co vás zrovna napadne.
Ach ano dnes jsem si chtěla jít koupit tu parádní mikinku co mám vyhlídnutou a ach ano už ji nemají :(
Stále žádné foto snad na výletě...nebo zítra.
be free

KONEC 2.ČÁSTI

Co chcete dělat když se vaše nálada mění jako čas? Nic. Nedělejte nic ono to přejde. Aspoň doufám.
A myslete na to co chcete a ne na to  co nechcete. Bude vám líp. Aspoň doufám.

2 komentáře:

  1. s utrácením to taky tak mám, jenomže někdy mám v peněžence jen dvě stovky.

    nevím co si vybrat, jestli A,B,C, .. ale asi B ?

    naše škola je falešná :D

    a budu se snažit myslet na to co chci, ale někdy to nejde. ;)

    OdpovědětVymazat
  2. JÉÉ Ty máš tak krásný blog! takovy netypický a krásný design! Moc se nám tady líbí! Budeme moc rády, když přijmeš naše pozvání do GIVEAWAY zde : http://handbagforladies.blogspot.cz/2012/05/vyrocni-g-i-v-e-w-y.html
    Zkus své štěstí, budeme Ti držet palce! :-)

    OdpovědětVymazat