středa 30. května 2012

Wild at Heart

Chvíli chci brečet chvíli se zase jen smát.
Všechno je teď tak nějak jako by se mi to zdálo.
Zdá se to nebýt skutečné.

Vstávám brzo a spím málo. Jsem unavená a  vyčerpaná. A šílím.

Moc potřebuji dobré vysvědčení a moc potřebuji někoho.
A moc potřebuji vědět kde koupit nějaký látky na kraťásky a trička. nevíte někdo ??
A taky barvu na textil ? A moc dalších věcí (need help bro).

Tak moc se těším až si lehnu na pláž a všechno mi bude jedno.
Než tam budu tak bude aspoň školní výlet a moc doufám že bude za něco stát. No minimálně 3 dny bez školy což je v momentální situaci katastrofou i požehnáním.

"učení" a "spinkání" náplň mích posledních dnů
Víš jak KEEP CALM AND ....

i just called to say i do not love you :*

Haha moje gify :DD

tlouštík Sarita 

He he he prcka :D

ne vůbec nemám hrb jak prase ne ne 

11 komentářů:

  1. je ses super!)))
    mame stejnou bundicku akorat ja ju mam svetlejsi odkud ji mas?))

    OdpovědětVymazat
  2. joj, neplatla jsem se, ta bundicka je fakt pekna! .D
    jinak myslim , ze barvu na textil maji ve Vagnerovi (?) a ve Vankovce (ale tam je to divne drahy // ,D)

    OdpovědětVymazat
  3. jakej tloustiik?! jsi kraasna, nekdy se musime domluvit brnacko)))
    Ve Vagnerovi jsem kupovala cernou nedavno, je super)))

    OdpovědětVymazat
  4. jee to sou suprove animace! :)

    OdpovědětVymazat
  5. krásné šaty, moc ti to sluší!!! :) povedená animace! :) ♥





    PS: Zvu tě k sobě na giveaway o laky na nehty, parfém a náušničky :)
    http://storyofmylife-veronica.blogspot.cz/2012/06/thank-you-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  6. jezisi ty tvoje popisky u fotek! tloustik sarita, haha
    can i be your "nekdo"?DD))tedka ti vsichni budou lizt do zadecku, uzij si to a ve stredu jsi mi nevolala jako obyvkle jestli mam cas :(

    OdpovědětVymazat
  7. vstávám brzo, spím málo..
    mluvíš mi z duše
    a gifky jsou super!

    OdpovědětVymazat
  8. jeeeej mile animacie :)


    http://fa-shovv.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat