pátek 25. května 2012

Mějte rádi Veroničku ! A né neříkám to proto že řekla: "mějte rádi Sáru".
Miluju odpoledne ve městě, teplé dny prosezené na zahrádkách kaváren, liberty café, shake co tam mají a taky jejich záchody a čišníka Petra a všechno co je tam, moji novou bunďičku, oblečení, Kevina, flirtující arabáče a snad uplně všechno :D. Dneska jsem sebrala všechnu odvahu a šla do sekáče (poprvé :DD). Našla jsem dokonalou džínovou bunďičku a džíny z kterých si udělám kraťásky (doufám). Moc jsme mi nechce psát tak jsem hodím jen fotky a have a nice day )) .


Hah stroupek u pusy, ale tak co no :DD

DIY kraťásky a sekáč bunda 

Tohle dneska projíždělo Brnem docela sranda to byla :D

Opět DIY šortky





6 komentářů:

  1. a o mne si clanek nenapises, jo?! me slupka .DDD
    ale jako jo, sara uz je stylova

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prvni odstavec, kterej nemas oddelenej je o veronicce! :D
      hihi jo, ja taky doufam, ze mi to chvili vydrzi))
      jsem totally serious, ulne vidim tu zmenu)
      a ty fotky mam pokazdy u sebe, musis si o ne rict!!

      Vymazat
  2. jeee, mně se ty kraťasy úplně strašně líbí, i ta bundička)))!

    OdpovědětVymazat
  3. ta bundicka ma fakt sladky maslicky .D! :3
    aa, ty kone jsem videla

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, máš hezký blogspot!! Přidáme se do follower?))
    Hezký fotky! ')

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju!))
    a ty fotky jsou faakt super! :D.))

    OdpovědětVymazat